Gwarancja Jakości Usług (SLA)
Dostępność serwerów jest monitorowana przez 24h na dobę przez administratora i ma na celu zapewnienie możliwie jak najwyższego współczynnika dostępności usługi.
W przypadku braku dostępności usługi, podejmowane są kroki w celu jej przywrócenia w możliwie jak najkrótszym czasie, czasami jeszcze przed zgłoszeniem braku dostępności usługi przez klienta.
Zgłoszenie braku dostępności usługi przez klienta powinno zawierać: nr IP serwera, czas w którym został zauważony brak dostępności usługi, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej, ewentualnie dodatkowy opis zawierający dodatkowe informacje na temat braku dostępności usługi.
Zgłoszenie braku dostępności usługi powinno być zgłoszone drogą elektroniczną na adres admin@fc.pl, oraz telefonicznie pod alarmowym numerem telefonu +48.503737917.
Gwarantowany czas dostępności usługi wynosi 99,9 % czasu w roku kalendarzowym. Wykluczony jest czas, w którym Operator nie ma wpływu na techniczne, czy inne problemy (siły wyższe, wina osób trzecich, itp.).
Okres braku dostępności usługi podczas planowanych przerw technicznych nie wlicza się do gwarantowanego okresu dostępności usługi.
Operator poinformuje Klienta o terminach planowanych przerw technicznych w świadczeniu usługi z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem.
Łączny okres przerw technicznych w roku kalendarzowym wynosi maksymalnie 72h.