055 6129325

Zobacz inne numery telefonów

Kontakt

Aktualizacja 01.08.2014 - Uwaga - Zmiana danych firmowych i numerów kont bankowych.


Future Communication - FC.PL

Informujemy że w wyniku nagłych zdarzeń losowych, firma Future Communication obsługująca m.in. serwis FC.PL kończy działalność.
Z dniem 23.03.2014 wszystkie bankowe konta firmowe będą zablokowane, wpłaty wykonywane za przedłużenia usług na stare konta mogą zostać zwrócone.
Wszystkie zobowiązania, usługi i obsługę klientów Future Communication przejmuje firma GlobNetX.
Nowe dane firmowe, numery kont bankowych i dane kontaktowe znajdą Państwo poniżej, stronie FC.PL, w panelu klienta FC: http://panel.fc.pl , oraz na fakturach i w przypomnieniach mailowych.

Forma, zakres i sposób świadczenia usług nie zmienia się.
Główny telefon do biura, telefon alarmowy oraz adresy email, także pozostają bez zmian.
Wszystkie usługi (serwery, konta, domeny, IP, certyfikaty, itd...) oraz ich okresy ważności pozostają bez zmian. Także przedłużenia na kolejne okresy będą wykonywane na takich samym warunkach i zasadach jak dotychczas.

Firma GlobNetX współpracuje z Future Communication od poczatku istnienia FC.PL, m.in. w zakresie supportu dla użytkownikow i administracji, tak wiec zespół obsługujący FC praktycznie pozostaje bez zmian. Dla Państwa jedyna zmiana to inna nazwa firmy obsługującej FC, oraz nowe numery kont na które nalezy obecnie opłacać usługi.
W związku ze zmianą z Państwa strony nie sa wymagane żadne dodatkowe działania.

Aktualizacja 01.08.2014.

Z dniem 01.08.2014 z firmy GlobNetX wydzielona zostaje część odpowiedzialna tylko za usługi dawnego Future Communication.
Dodatkowo zmiana dotyczy numerów kont bankowych, pełnej nazwy na fakturach VAT i NIP.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt na dane kontaktowe poniżej.

Dane Firmowe


GlobNetX , ul. Lachmana 24/23, 09-407 Płock
PKO/Inteligo: 67 1020 5558 0000 8302 3051 2179
Regon: 140383490 , NIP: 7742670225

Telefon: +48 055 6129325
Telefon alarmowy: +48 503737917

Klientom posiadającym hosting lub domeny (zarejestrowany profil Panelu Klienta) zalecamy komunikację z operatorami fc.pl korzystając z narzędzi wewnętrznych Trouble Tickets działu Helpdesk, który jest dostępny po zalogowaniu do Panelu Klienta.