055 6129325

Zobacz inne numery telefonów

FAQ

E-mail >   Jak skonfigurować konto e-mail utworzone w Panelu Administracyjnym?
Istnieją dwa sposoby konfiguracji utworzonego konta pocztowego: automatyczny oraz ręczny.

    Sposób ręczny

  • Otwieramy nasz program pocztowy (u nas Microsoft Outlook Express) i przechodzimy kolejno: Narzędzia Konta Dodaj Poczta
  • Wpisujemy swoją nazwę oraz e-mail i kolejno dane:

      POP3: mail.domyslnadomena.pl (port 110 lub 995)
      SMTP: mail.domyslnadomena.pl (port 25 lub 587 lub 465)
      Nazwa konta: nazwa@domyslnadomena.pl
      Hasło: hasloDlaKonta

    Należy także aktywować autoryzację poczty wychodzącej SMTP (w OE: Serwer poczty wychodzącej , zaznaczamy: Serwer wymaga wierzytelnienia).

  • W tym momencie konto zostało skonfigurowane dla programu pocztowego Outlook (Express). Dane można edytować w zakładce Narzędzia / Konta po wybraniu nazwy konta i kliknięciu na Właściwości.
  • Sposób automatyczny

  • Proszę przejść do spisu stworzonych kont (Menadżer poczty Dodaj / Usuń konta)
  • Zamykamy wszelkie aplikacie Outlook.
  • Z prawej strony konfigurowanego konta znajdą Państwo link Outlook (Express) AutoConfig, proszę w niego kliknąć.
  • Klikamy na ostrzeżenia Ok aż do momentu pojawienia się okienka Pobieranie pliku - tam wybieramy Otwórz.
  • W momencie pojawienia się okienka Edytor rejestru, klikamy na Tak i pó¼niej Ok.
  • W tym momencie konto zostało skonfigurowane dla programu pocztowego Outlook (Express). Dane można edytować w zakładce Narzędzia / Konta po wybraniu nazwy konta i kliknięciu na Właściwości.
wróć do spisu pytań